План заходів за напрямом «Система оцінювання результатів навчання учнів»
Затверджено
Директор ліцею Тетяна КИРИЧЕНКО
2 червня 2025
План заходів щодо покращення діяльності Конотопського ліцею №1 Конотопської міської ради Сумської області
за напрямом «Система оцінювання результатів навчання учнів»
Мета:
Підвищити ефективність, об’єктивність та прозорість системи оцінювання, забезпечити повну інформованість учнів і батьків, розвинути культуру самооцінювання та відповідальності за результати навчання.
|
Напрям |
Проблема |
Заходи |
Відповідальні |
Терміни |
|
Покращення інформування про критерії та процедури оцінювання |
Недостатнє охоплення батьків інформацією (лише 26,6% знають про оприлюднені критерії на сайті школи). |
Оновлення інформаційних ресурсів:
«Оцінювання» з детальними критеріями по кожному предмету. Робота з батьками:
електронний щоденник. Для учнів:
критеріями оцінювання для кожного класу. |
Адміністрація, класні керівники, відповідальний за оформлення сайту ліцею. |
До 1 вересня 2025 року |
|
Впровадження формувального оцінювання |
Лише близько половини педагогів використовують елементи формувального оцінювання. |
Навчання педагогів:
(акцент на зворотний зв’язок, критеріальні таблиці, самооцінювання);
Методична підтримка:
щоденного зворотного зв’язку (наприклад, коментарі до робіт на платформі Teams);
|
Професійні спільноти, адміністрація |
Протягом 2025/2026 н.р |
|
– демонстраційні уроки для колективу. |
||||
|
Підвищення об’єктивності та справедливості оцінювання |
21% учнів і 73% батьків вважають оцінювання справедливим, але є ризик суб’єктивності. |
Стандартизація оцінювання:
урахуванням вікових особливостей);
Моніторинг:
справедливість оцінок (раз на семестр);
батьківської ради. |
Директор, заступники, педагогічна рада |
Постійно, з щорічним оновленням критеріїв |
|
Розвиток самооцінювання та відповідальності учнів |
Лише 55% учнів усвідомлено ставляться до навчання, 15% не мають мотивації. |
Практики самооцінювання:
учнями «Листів досягнень» (рефлексія: «Що я вивчив? Над чим працювати?»);
Мотиваційні програми:
|
Психолог, класні керівники, учнівське самоврядування. |
Протягом 2025/2026 н.р. |
Очікувані результати:
-
зростання інформованості батьків про критерії оцінювання до 80%;
-
100% педагогів використовуватимуть елементи формувального оцінювання;
-
збільшення частки учнів, які вважають оцінювання справедливим, до 90%;
-
зниження страху перед оцінками серед учнів (ціль – менше 10% негативних відгуків).
Контроль виконання:
Щоквартальні звіти на нарадах при директорі, аналіз даних електронного щоденника, опитування стейкхолдерів.








