НАКАЗ про організацію харчування

КОНОТОПСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №1

КОНОТОПСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

м. Конотоп

26.09.2025 № 144-ОД

Про організацію харчування  здобувачів освіти 5-11 класів

Керуючись законами України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про правовий режим воєнного стану», Постановами Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та від 13.08.2025 №961 «Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти», рішення виконавчого комітету Конотопської міської ради від 08.09.2025 №245 «Про організацію харчування здобувачів освіти 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Конотопської міської територіальної громади», наказу управління освіти Конотопської міської ради Сумської області від 30.09.2025 №302-ОД «Про організацію харчування здобувачів освіти 5-11 класів закладів загальної середньої освіти Конотопської міської територіальної громади» та з метою забезпечення безпечного та якісного харчування здобувачів освіти

НАКАЗУЮ:

  1. Призначити відповідальною за організацію харчування у навчальному закладі заступника директора з навчально-виховної роботи Гуденко І.М.

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Гуденко І.М.:

2.1. Створити належні умови для приймання готових страв від постачальника для організації харчування – кейтерінгові послуги.

2.2. Підготувати інформацію з питання організації харчування учнів ліцею на засідання педагогічної ради до 15.05.2026.

2.3. Вести загальний облік здобувачів освіти/ учнів, що забезпечуються харчуванням.

3. Призначити черговими, які будуть допомагати у роздачі їжі, контролювати прийом їжі учнями, та контролювати збір використаної одноразової тари до сміттєвих пакетів: Шолкову Л.М., завідуючу бібліотекою, Валіновську Н.О., лаборанта, Зикову Н.П., прибиральника службових приміщень, Олещенко О.О, прибиральника службових приміщень, Батрак В.І., прибиральника службових приміщень.

4. Створити бракеражну комісію у складі заступника директора з навчально-виховної роботи Гуденко І.М., медичної сестри Нестерчук Т.В. та бухгалтера Мозгової Н.В.

5. Затвердити положення про роботу бракеражної комісії.

6. Медичній сестрі Нестерчук Т.В.:

6.1. Брати участь у роботі бракеражної комісії.

6.2 Контролювати якість їжі із занесенням інформації в журнал бракеражу готової продукції.

6.3. Систематично перевіряти циклічне меню, щоденні меню-розкладки.

6.4. Вести журнал огляду на наявність гнійничкових захворювань, працівників, які виконують посадові обов’язки, що пов’язані з організацією харчування здобувачів освіти/учнів.

7. Класним керівникам 5-11 класів:

7.1. Подавати інформацію про кількість учнів, які будуть харчуватись кожного дня до 12:30.

7.2. Провести інструктаж з техніки безпеки та правил поведінки під час сніданків.

8. Контроль за виконанням данного наказу залишаю за собою.

Директор Тетяна КИРИЧЕНКО

З наказом від 26.09.2025 №144-ОД «Про організацію харчування здобувачів освіти 5-11 класів ознайомлені»:

Олена АНДРЄЄВА

Наталія АНТОНЕНКО

Валентина БАТРАК

Тетяна БУРА

Наталія ВАЛІНОВСЬКА

Вікторія ВАСИЛЕНКО

Тетяна ГАГІНА

Наталія ГОЛУБ

Ірина ГУДЕНКО

Наталія ЗИКОВА

Людмила ІОТКА

Юлія КУСЕНКО

Аліна ЛЯКІШЕВА

Тетяна МАЙБОРОДА
Інна МИЩЕНКО

Наталія МОЗГОВА

Олексій МОСКАЛЕЦЬ

Ірина МУРАВКО

Тетяна НЕСТЕРЧУК

Оксана ОЛЕЩЕНКО

Олена ПОЬОМКІНА

Юлія ТАРСЕНКО

Олександр ТЕЛЕВНИЙ

Ірина ТИЩЕНКО

Анна ТКАЧ

Інна ХИЖНЯК

Ольга ШЕРУДИЛО

Лариса ШОЛКОВА

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *